b>j)΄!Pԫ&;"kB޶}pSVT(wę!j x;-m@JnQ+պכ7MajfJͱ4jѲ撆RxZMz7vIW/dٞТזcZM~ji ߒsQzԠDW3Den"M+/B:-uIJ7j委9p='mANޭ=/B:-n&nUfqxZM~c Ϲ+,&ᾺܢF[(1*" ϒ"Jԧ<;b" "jܢF[x ,!q қ*]/؝27SMcs"ޭDQ/应ܢF_! :s" 7`F+SVTn"IJnQ/应B 4 wD"IJ׭-`S9DrjiEJ߅gJ应矁[xZM~n"IB؃!'Тѕ+(mIKʭ/|ϐܢF[xZMzG %嬩/c[[ Crònica de la plenària de Moviment Estudiantil en Colectivos de Jóvenes Comunistas Skip to main content
CatalunyaTerritorios

Crònica de la plenària de Moviment Estudiantil

By 27/05/2021junio 10th, 2022No Comments

El passat dissabte 15 de maig va tenir lloc a Barcelona la plenària de Moviment Estudiantil dels Col·lectius de Joves Comunistes de Catalunya, en la qual es van traslladar les experiències i avanços que van sorgir en el debat de la IV Assemblea de Moviment Estudiantil, celebrada l’any passat a Madrid.

La intensificació de la presencia dels comunistes en els centres d’estudi és una necessitat imperiosa per tal de reforçar politico-ideològicament moviment estudiantil sense perdre mai de vista quins són els nostres objectius, que transcendeixen de llarg les reformes concretes i aspiren a transformar el mon d’arrel. Durant la plenària, als debats i a el traç de la línia d’intervenció durant el proper període, es va sumar la realització de diverses pràctiques i exercicis basats en casos reals per tal d’assegurar l’assimilació dels conceptes i aprendre tant dels encerts com dels errors.

La importància de lligar les problemàtiques concretes amb el marc general d’explotació capitalista, tot interrelacionant les problemàtiques que afecten a l’estudiantat d’extracció obrera i popular, més enllà de les qüestions purament estudiantils o econòmiques, va travessar tot el debat, reafirmant la importància de la lluita politico-ideològica.

Durant la plenària es va fer particular èmfasi en la importància de reorientar el Moviment Estudiantil cap a coordenades revolucionaries i reforçar l’estructura sindical per a poder estar en condicions d’enfrontar els reptes que vindran i, en definitiva, per adoptar una posició activa, i no reactiva, vers a les polítiques de l’actual govern socialdemòcrata.